DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Wysyłka

Czas realizacji zamówienia wynosi zwykle od 1 do 2 dni roboczych w zależności od rodzaju zamówionego towaru. W przypadku płatności kartą, termin ten liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji płatniczej.

Jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 12:00, to staramy się, aby zostało wysłane jeszcze tego samego dnia (dotyczy dni roboczych).

Od momentu nadania, termin dostawy zależny jest od wyboru formy dostawy: przesyłka kurierska, paczkomaty lub przesyłka ekonomiczna Poczty Polskiej.

Ze względu na bezpieczeństwo, wygodę oraz czas realizacji polecamy wybór formy wysyłki – Kurier DPD.

O szczegółach doręczenia Klient zostanie poinformowany w mailu informującym o wysłaniu zamówienia.

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej DPD, należy wkleić numer listu przewozowego na stronie: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki Poczty Polskiej, należy wkleić numer listu przewozowego na stronie: http://emonitoring.poczta-polska.pl/

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki Paczkomaty, należy wkleić numer listu przewozowego na stronie: https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej InPost, należy wkleić numer listu przewozowego na stronie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Koszty wysyłki wyglądają następująco: 
Paczkomat 24 - 0 zł
Kurier DPD - 0 zł
Inpost Kurier - 0 zł
Paczkomat 24 Pobranie - 14,99 zł
Kurier DPD Pobranie - 14,99 zł
Inspost Kurier Pobranie - 14,99 zł 

Zamawiając dostawę do domu, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze lub wybrać inną formę płatności:

• przelewem na konto Idea Bank 15 1950 0001 2006 0051 4701 0001
• płatność w systemie Przelewy24.pl,

Maksymalny czas realizacji zamówienia to 30 dni od dnia złożenia zamówienia.

W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, poluzowanej folii, uszkodzenia taśm firmowych lub innych uszkodzeń przesyłki, kompletność i stan zamówienia w paczce należy niezwłocznie sprawdzić. Jeśli uszkodzenia przesyłki są widoczne z zewnątrz, należy dokonać sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera/pracownika poczty i spisać z nimod razu protokół szkody. Jeśli uszkodzenia przesyłki nie były widoczne z zewnątrz, należy zażądać od kuriera/pracownika poczty spisania protokołu szkody maksymalnie w ciągu 7 dni od dnia jej dostarczenia.

Stan przesyłki dobrze jest udokumentować fotograficznie. Protokół szkody wraz z dokumentacją fotograficzną prosimy przesłać nam niezwłocznie mailowo, wraz z informacją, że przenosicie Państwo na nas wszelkie roszczenia wobec kuriera/Poczty Polskiej z tytułu umowy przewozu – byśmy mogli dochodzić od kuriera/Poczty Polskiej ew. roszczeń z tytułu uszkodzenia przesyłki.